fredag 24. februar 2012

Langhelg :)

Kom nettopp hjem fra fotballkamp som vi vant 3-0. Vi gjør det ganske bra for tiden :)
I morgen tidlig drar vertsfamilien og jeg til Houston, så resten av Hawaii og fra denne helgen kommer når jeg er hjemme igjen:)

Jeg har fri mandag og tirsdag pga, noe som heter flex days. Det er kun elever som ikke har bestått en spesiell test de trenger for college som må på skolen disse dagene. Jeg trenger ikke testen, så jeg har FRI. Så nå skal jeg kose meg i Houston i ett par dager, blir kjempe godt :)

Hadde jo tenkt å blogge i går, men etter at jeg hadde vært ute å spist med noen venner, var jeg veldig sliten og trøtt, så jeg la meg i halv syv tiden for å ta en liten lur. Luren ble litt lengre enn jeg hadde tenkt, da jeg våknet opp i dag morges 6.30 :) Deilig!

Til dere heldiggriser som har vinterferie, god ferie!!

Prekast ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar