lørdag 27. august 2011

3 dager !!!

Nå har jeg endelig tatt mot til meg og begynne på denne bloggen, kanskje mest fordi jeg ikke kan utsette det særlig mye lenger fordi jeg drar om 3 DAGER!! Ganske sykt å tenke på, selvom jeg er usikker på om det faktisk har gått opp for meg enda. En ting som hjalp til å gjøre det mer virkelig var da jeg endelig, etter månedesvis med venting, fikk en ny venneforespørsel på facebook fra min kjære vertsfar, Kevin:)

Jeg skal bo i en liten by som heter Azle, nord i Texas. HOWDY! Jeg skal bo sammen med vertsfar Kevin, vertsmor Laurie og deres 17 år gamle datter, Shannon. De har egentlig fire barn, men de tre eldste har flyttet hjemmefra. Familien er kjempe snill og søt, og jeg gleder meg masse til å dra! Skolen jeg skal gå på heter Azle High School, og har ca 1600 elever. Forhåpentligvis blir jeg Senior, og kan bli med vertssøster på Graduation :D 

Nå gjenstår kun pakking, så er jeg klar for det som forhåpentligvis kommer til å bli et AMAZING år i USA.
Det er veldig rart å blogge, men jeg skal prøve å være flink til å oppdatere mye likevel :)

- Soon to be cowgirl ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar