onsdag 31. august 2011

I'm here!

Jeg er i TEXAS!


Flyturen var laaaang! Men heldigvis hadde jeg godt selskap av andre norske som skulle på utveksling,  noe som gjorde turen veldig grei. Jeg var den eneste som skulle videre fra NY, så da jeg hadde hentet bagasjen og sagt hade til de andre, var jeg plutselig helt på egenhånd. Litt skummelt, men flink som jeg er, så klarte jeg å ta tog, sjekke inn bagasjen og komme meg til riktig gate i god tid før flyet gikk videre til North Carolina. Og guess what!? Når jeg går mot gaten min, hører jeg plutselig en stemme som roper navnet mitt. Jeg ser bort, og der sitter denne jenta: 




 Jeg ble så glad at tårene bare rant. Vi satt og pratet en stund før vi nok en gang dro fra hverandre for en stund. Jeg tror aldri jeg har vært så trøtt i hele mitt lange liv, som jeg var på flyet fra NC til TX. Jeg sovnet hele tiden i alle mulige stillinger, og jeg tror cowboyen i sete ved siden av var litt småbekymret, haha :P 

Da jeg kom til flyplassen sto Kevin (vfar) og Shannon (vsøs), og ventet på meg. Det var veldig rart og veldig gøy å møte dem:) 


I dag har jeg satt opp timeplanen min og vært med på en ungdoms greie i kirka, ikkje værst!  
I morgen er det første skoledag, for meg hvertfall, siden skolen allerede begynte den 22. Jeg er veldig spent, både gleder og gruer meg. 


Om dere ikke hører fra meg igjen, er det sannsynligvis fordi jeg har smeltet bort... Det er SÅ varmt her!



Good night :D 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar