søndag 30. oktober 2011

I'm back!

Hei igjen!

Ja, jeg vet jeg er en fæl blogger, men det er bare så mye som skjer her..
Jeg har det supert :D
Tenkte jeg bare skulle oppsummere litt hva jeg har gjort siden sist:

- Vært i West Virgina for å besøke vbror som studerer der.
Vi fløy til Pennsylvania, hvor vbor kom og plukket opp oss, før vi kjørte videre til WV.
Jeg kom så vidt gjennom sikkerhetskontrollen fordi i sekken jeg hadde lånt av vsøs lå den en svær kjøkkensaks hun helt hadde glemt var der. Og ja, jeg skulle ha sjekket den før jeg dro, men det rakk jeg ikke.. Heldigvis gikk det fint, og de lot meg dra videre :) Vi hadde en fin tur, men da vi skulle ta fly hjem igjen på mandagen, fant vi ut at flyet var overbooket, og vi måtte derfor sove over hos vfar sin tante som bodde i Pennsylvania. Samme kveld finner vi ut av vi må kjøre til Ohio for å derfra kunne ta flyet hjem til Dallas. Stress, men jeg kunne legge til enda en stat jeg har vært i, så det gjorde ingenting :)

- Jeg har vært med vsøs på police explore, hvor man på en måte lærer å være politi.
De lager fake situasjoner, og lærer hvordan de skal håndtere og "fange" badguysa. Vi dro en gjeng til et hus de bruker til ting som dette, og hele kvelden hadde vi forskjellige situasjoner. Jeg fikk spille badguy hele kvelden, så jeg koste meg. Jeg spilte tyv, full mindreårig, datter til far som truet med å kutte hodet av meg, og noe mer jeg ikke husker. Det var veldig morsomt og lærerikt.


Denne fredagen hang jeg med venner etter skolen, før jeg vsøs og Marion, fransk, dro på kino senere på kvelden. Søt film, bra kveld :)

Lørdag var jeg på Halloween party. Den italienske jenta hostet party for organisasjonen hennes, og hun var så  snill og inviterte oss også til å komme. Der møtte vi andre studenter som bor rundt omkring Dallas.



 Glowsticks <3


I dag har jeg vært ute med noen venner, og jeg har kuttet mitt første gresskar :D Jeg og en venninne var innom tre butikker før vi tilslutt fant noen små gresskar vi kunne kutte. Alle var solgt ut!! Ingen av oss hadde gjort det før, men vi var veldig fornøyd med resultatet :



Jeg hadde en super helg!
I morgen skal jeg gå trick og treat. Jeg gleder meg masse :D

-Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar