onsdag 12. oktober 2011

Langhelg :D

To innlegg!

Denne helgen var super! Fredag sluttet jeg skolen tidlig fordi jeg og en del andre som driver med idrett på skolen, dro til en annen skole for å hjelpe til i noe som heter "special olympics". Det er en slags idrettsdag for handikappede, og vi var der for å hjelpe til. Da vi kom tilbake, dro vi en gjeng ut å spiste på meksikansk restaurant. De hadde kjempe god mat:) Etter dette dro vi hjem til ett par av dem og hang der resten av kvelden:)

På lørdagen dro vfar, vsøs, to barnebarn og jeg på et fly-musem, som ligger et stykke unna. Senere på kvelden dro jeg og vsøs på shopping :D  Før vi gikk inn på senteret, tok vi oss en liten tur, første gang for begge, innom Yogurtland. De hadde masse forskjellige typer frozen yogurt og masse forskjellig namnam til å på isen. Du forsyner deg selv med så mye du vil, også veier de tilslutt hvor mye det koster, veldig greit! Resultatet så slik ut:


Søndagen dro jeg og resten av vfamilien til noe som heter " Texas State Fair". Det  er en slags festival de har en måned hver høst. Den er kjempe stor og de har alt mulig der. Tivoli, mat, dyr, biler og boder med masse forskjellig greier. Vi gikk rundt hele dagen og koste oss:)



Boots!

Min første ridetur i Texas.


Henna.



Jeg og vsøs kjørte med Pariserhjulet :D



Vi avsluttet dagen med denne "lille" godsaken. NAM!


Mandagen hadde vi fri på grunn av Columbus dagen. Jeg brukte dagen til å slappe av, gjøre lekser og jeg og vsøs, flinke som vi er, ryddet i huset :) Så, en veldig deilig helg!

Maria

1 kommentar:

  1. åååå, ta med sånn is hjem til meg da:D savner deg<3

    SvarSlett