lørdag 3. september 2011

This is America :)

En liten update:) 

Først vil jeg bare si at jeg elsker boken!! Tusen takk for alt det fine dere har skrevet, dere er virkelig fantastiske <3 Jeg storkoste meg på flyet, selv om jeg måtte felle noen tårer :P


Jeg har gått på skolen i to dager nå, den er stor og det er menenesker overalt! Litt tidlig å si mye enda, men det blir sikkert bra:) Det er mange snille og hjelpsomme folk på skolen som hjelper meg å finne frem og vise meg hvor ting er. Og det er skikkelig morsomt når lærerne sier at det er en ny elev (Maria, altså meg) i klassen, og folk liksom sier hei, og syns det er kult. Også sier læreren at jeg er fra Norge, og alle bare: "What? Norway", og blir helt gale, og begynner å spørre og jeg må si ting må norsk, haha det er gøy, og litt skremmende. 

I dag har jeg og vsøs vært ute å padle i kajakk, det var gøy! Jeg lager et nytt innlegg med bilder i morgen;) 
Tror ikke jeg er helt inn i døgnrytmen enda, siden jeg er stuptrøtt kl 9 om kvelden, men det kommer seg :) 
Skal i kirka i morgen, så good night :D 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar