søndag 22. april 2012

Fin helg!

Hei og hopp!

Jeg har en finfin helg :)
Fredag hadde de et arrangement på skolen som het "Relay for Life", hvor meningen var på samle inn penger til kreft forskning og behandling. På stadiumet hadde de mange forskjellige slags boder hvor de solgte kaker, smykker osv. Man kunne også bidra ved å spille volleyball, og også hovedsaken som var å gå. Rundt og rundt fotballbanen:) Jeg var en liten tur innom, før jeg gikk inn på skolen for å se på improv showet. Det sier seg vel egentlig selv, men det er skuespill hvor det meste er improvisert. Det var ikke særlig morsomt, ble litt skuffet, men i følge andre, så hadde de litt mangel på "skuespillere". Uansett morsomt å få med seg :)





Etter dette dro jeg tilbrakte jeg kvelden og natten hos noen av de andre utvekslingsstudentene sammen med noen fine folk :) På lørdag kom vfar og hentet meg, og vi dro ut for å gjøre noen ærender. Jeg hentet fotball bildene som vi tok på skolen for en stund siden, og de ble egentlig ganske fine:


Lørdag var også vmor sin bursdag. Vi dro ut sammen med vsøs som ikke bor her og kjæresten hennes, pluss et venne par av vmor. Vi koste oss med god meksikansk mat :)  Vsøs (som bor hjemme med meg) var på en slags leir og tok kurs i liv redning, så hun kunne ikke komme. Senere på kvelden kom en venninne av meg og plukket meg og, før vi dro på kino for å se " The Lucky One". Kjempe fin film (og mann), som jeg definitivt skal se igjen med vsøs :D

I dag var jeg først i kirken, før jeg dro hjem og la meg ut for å sole meg. Jeg stekte i 30 grader, og ble litt god å rød i ansiktet. Er det en ting jeg kommer til å savne når jeg drar, er det det herlige været. Elsker det! Jeg var også flink og tok meg en deilig (og varm)  joggetur i det fine været.

Nå sitter jeg i senga, klar for å bysse lalle. Ser IKKE frem til en dødskjedelig uke på skolen. Det er tester hver dag hele uken, og siden hverken er senior (de ser på film til kl 12 og drar hjem etter det) eller trenger å ta noen av testene, kommer jeg bare til å gjøre, la meg se, ingenting!! Jeg kommer sannsynligvis til å se på film sammen med seniorene frem til de drar, men siden jeg er junior, må jeg fortsatt komme til 7. og 8. time, så da venter jeg , sannsynligvis i biblioteket fra 12 til kl 13.30. Fml. Heldigvis er jeg ikke helt alene, har jo mine fellow foreigners, så vi skal nok kose oss masse.... :) Jaja...

Bortsett fra skolen, så tror jeg det blir en bra uke :) Håper dere også får en fin uke !

Slenger med et bilde fra skolen denne uken. Meg og Tyskland. Representing Texas (Rangers) !



Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar