søndag 13. mai 2012

Soccer banquet og prom :)

Howdy!
Jeg er hjemme om UNDER 30 DAGER. OMFG!

Forrige helg var ganske så travel med både fotball bankett på fredagen og prom på lørdagen. Fredag etter skolen dro jeg og vsøs og fikk manikyr og pedikyr. Det var kjempe deilig og resultatet ble veldig bra. Mamma og Kristine, dette skal vi gjøre når dere kommer! Pappa, du kan også være med om du vil :)



Etter dette løp jeg hjem, heiv på meg en kjole og ett par sko, og løp videre til kirken hvor banketten var. Siden neglene tok mye lengre tid enn jeg hadde regnet med, var det ikke tid til noe annet,. Tror aldri jeg har gjort meg klar så fort i hele mitt liv.

Banketten var veldig koselig. Vi spiste middag, hadde noen taler, så på video som freshmanene hadde laget hvor de etterlignet oss - utrolig bra -, fikk utdelt priser og tok masse bilder. Kommer til å savne disse fine jentene  utrolig masse!

Meg og vsøs

Coach og meg, med de to "plaquesa"jeg fikk :)


The foreigners <3


Fine jenter, svettefrie og med håret ned for en gangs skyld, og ganske ugjenkjennelige for alle foreldrene.


Etter banketten dro noen av oss over til en overraskelsesbursdag som den franske utvekslingsstudenten hadde for kjæresten sin. Møtte mange nye, hyggelige folk:


Lørdag var det tid for PROM, som alle har gledet og forberedt seg til i evigheter. Min "date" var min kjære Carla, som er utvekslingsstudent fra Sveits. Vi skulle kjøre til prom, som var på et hotell 45 min unna, sammen med vsøs og hennes date. Til vår store overraskelse hadde han like så godt leid en limo, kjempe kuult!








Prom bestod av mat, awards, bilder og ikke minst masse dansing. Det var også veldig gøy å se alle de fine, og stygge, kjolene. Bordet vårt var kjempe bra og vi hadde det kjempe gøy og danset hele kvelden. Da det gikk mot slutten, kom limoen og plukket opp oss, og vi kjørte rundt i downtown Fort Worth og så på nattelivet. Etter en stund holdt alle sammen på sovne, så vi bestemte oss for å ta kvelden å dra hjem, godt fornøyde etter en bra kveld.


Søndag bare slappet jeg av hjemme, noe som var utrolig deilig etter to travle og sene kvelder. Fin helg!

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar