søndag 11. september 2011

American football :D

Hei og hopp!

På fredag var jeg på min første amerikanske fotballkamp, det var gøy! Jeg møtte den tyske utvekslingsstudenten, Vicky, og da jeg skulle hilse på vfaren hennes sa jeg at jeg het Maria og at jeg kom fra Norge, og han bare: " Å, hei, hvordan har du det?" Haha, jeg ble litt målløs. Han hadde visst noen venner i Norge som hadde lært han litt norsk.
Senere kom også Alice og Marion, to andre utvekslingsstudenter.

Fire av de fem utvekslingsstudentene på skolen. Frankrike, Norge, Tyskland og Italia   (Sveits mangler). De er herlige.
Det ble kanskje litt mer prating enn seing, men gøy var det hvertfall. Spillet er vanskelig å forstå.  Korpset/bandet på skolen består av over 300 (!!!!!!!!) elever, og de spilte mens cheerleaderne og danserne hoppet rundt og skrek. Artig. Men viktigst av alt; vi vant. GO HORNETS!

 Spillerne kommer løpene ut på banen.

 De fantastiske cheerleaderne..

 Dette var sykt kult! Korpset spiller mens danserne danser, utrolig nok. Den andre siden er motstanderne, så de er ikke så mange, men hele korpset og alle cheerleaderne dems var med :)


Her er LITT av skolen min. Det er mange, mange folk overalt på skolen, og jeg må løpe og trenge meg gjennom menneskene, for å komme meg i tid til neste time. Timeplanen er den samme hver dag, men jeg har nesten ingen timer med de samme folkene. Det er litt kjipt siden det gjør det vanskeligere å bli kjent med dem,  men det er heldigvis mange snille mennesker her:)

I dag var jeg hos Marion, den franske utvekslingsstudenten:) Vi ble plukket opp av områdesrepresentanten vår som bor i Dallas, dro til McDonalds, og gikk gjennom regler og diverse greier med henne. I slutten av måneden skal vi på en stor fotballkamp i Dallas sammen med andre utvekslingsstudenter i området, gøy :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar