tirsdag 20. september 2011

Making MUMS

Da var nok en helg over stått. Tredje helgen her!! Føler egentlig jeg har vært her mye lenger enn det, samtidig som jeg føler at alt er veldig nytt. Rart, men merker at jeg begynner å venne meg mer til ting nå.

Som jeg skrev i forrige innlegg, så var jeg sammen med noen jenter på fredag etter skolen. Vi laget da noe som heter MUM. Dere har sikkert hørt om Homecoming før, men det er altså noe man "feirer" hvert år, og er en slags "velkommen tilbake til skolen" greie. Tror man har en slags dans i forkant, men er ikke helt sikker hva som skjer her. Uansett det blir kåret dronning og konge, og man går på fotballkamp sammen med en date.  Det er vanlig at man lager (eller kjøper) MUM til hverandre. Tror det er ganske vanlig at jenter lager MUMsene, om de ikke kjøper da..

Her er bilder fra da vi lagde dem:


Dette er, utrolig nok, en LITEN mum. Mange lager store som går over skulderen og helt ned til bakken. Denne skal man altså gå med en hel dag, på skolen og helt til kvelden når fotballkampen er. YEEY! Gleder meg veldig til å vise meg frem i dette flotte kunststykke.



Min mum :D Skal bare feste på navnet mitt og navnet til daten min, Marion <3

1 kommentar: