onsdag 16. mai 2012

Cowgirl up!

Hey y'all!

I går var jeg hos en dame som vi kjenner fra kirka. Hun har fotografering som en hobby, og tok for en stund siden bilder av vsøs til "graduation slideshow" greie de har i kirken. Bildene var kjempe fine, og hun var så snill og sa ja da jeg spurte om hun kunne ta av meg også. Bildene er tatt på hennes eiendom, det er kjempe fint der, så jeg syntes det var et bra sted å gjøre det. Bildene har et Texas preg på seg, selvfølgelig, tenkte jeg måtte benytte meg av det. Jeg lånte cowboy boots av datteren hennes, og det var skikkelig stilig! Tok masse bilder og er her noen av dem. Syntes de er skikkelig kule!




 





Elsker det siste !

I dag har jeg RIDD!! Har jo gjort det før, men det var veldig lenge siden. En venn av meg har ett par hester, så jeg og vsøs dro til henne for å ri litt. Det var littebitt skumelt, men veldig morsomt. Det ble ikke akkurat noe galoppering, men jeg og hesten tok noen rolige runder, noe som passet meg helt perfekt! 


Nå er jeg offisielt en cowgirl :D

Til slutt:

GRATULERER MED DAGEN, KJÆRE FEDRELAND! Kan ikke tro jeg ikke får feiret 17. mai og gått i bunad... Menmen, dere må kose dere ekstra mye for meg, også får jeg ha min egen lille feiring her i Texas. Utrolig rart å tenke på at vi er russ neste år! Tiden går altfor fort!!  Hipp, hipp, HURRA!



-Maria


1 kommentar: