søndag 13. mai 2012

Morsdag

TO NYE INNLEGG!

Gratulerer så mye med morsdagen, til alle dere flotte mødre! Som alt annet her i Uniten, så gjør de litt mer ut av morsdagen også. Jeg og vsøs glemte det helt bort, så vi endte opp med å dra til Walmart kl halv ett i går natt for å kjøpe gave. Vi kjøpte kort, kake og blomster som ble plantet i hagen kl ett på natten. Hun ble fornøyd :)

På Walmart fant jeg disse. Justin Bieber cupcakes! Jeg vil si ganske utrolig, men etter å ha vært her i åtte mnd og sett alt fra tannbørster, dukker, klær og mat med fjeset hans på, begynner jeg å bli vandt til det. Men likvel....



Forrige uke gjorde jeg litt av vært. På mandagen var jeg på kino med noen venner og så "Avengers", som alle her elsker. Super hero filmer er ikke mine favoritter, men synes denne var ganske bra.

På onsdag dro jeg og en venn på treningsenteren for å få oss litt motivasjon, men etter en en liten stund på ski maskinen, endte vi til slutt opp med å dra på Pizza Hut i stedet. USA er ikke bra for deg!

Nå som det går mot sommer, åpner alle is kioskene. De har noe som heter snow cone, det likner på shave ice, og det er såå godt. Har hatt noen turer dit, og flere skal det bli. Vet ikke om dere visste dette, men jeg ELSKER is!

YUUUUMY!

Denne fredagen var jeg i bursdag til en av fotballjentene. Vi dro til en svømmehall, hvor vi lekte og spilte vann basketball, før vi koste oss med pizza og kake etterpå. Annerledes, men gøy bursdag :)



I dag har jeg kost meg ute i sola og skypet litt med familie og venner. Det 19 dager til mine kjære kommer på besøk, og jeg blir gal av og vente. Samtidig prøver jeg og nyte tiden jeg har igjen så godt jeg bare kan, for nå har jeg ikke lenge igjen.. Det blir så deilig og så trist å dra hjem. Jeg er helt fylt opp med alle mulige følelser, og det er ganske slitsomt for å være helt ærlig.

Bilder fra i dag:





JEG ELSKER TEXAS!

- Maria


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar