torsdag 31. mai 2012

S'mores

Hei og hå!
Nå er jeg på besøk hos min kjære Carla, fra Sveits. Jeg har halvveis bodd her de siste par ukene, men dette blir siste gang jeg sover over her. Trist, men vi har hatt så mye gøy her :)
Nå lager vi S'mores, som består og kjeks, sjokolade og marshmallows. Vanlige å lage dem ute over et bål, men siden vi ikke har det, så nøyer vi oss med et stearinlys på kjøkkenet. Funker det og :)



I dag var siste dag på amerikansk high school! Det er så rart, og det går vel ikke helt opp for meg heller. Dagen bestod for det meste av klemmer, signering av årbøker, litt tårer ( jeg klarte meg bra) og ellers bare prating og kos i den siste tiden sammen. Det er graduation i morgen, så jeg får sett mange av dem for siste gang der :( Igjen det har ikke gått opp for meg at jeg skal dra enda, og jeg tror heller ikke det kommer til å skje før jeg faktisk sitter på flyet på vei hjem. Gleder meg ikke!

Noe jeg derimot gleder meg helt enormt mye til er å se igjen verdens beste mamma, pappa og søster I MORGEN!  Etter ni måneder. Det er lenge det! Klarer ikke helt å ta inn dette heller, men jeg er veldig klar for å se dem igjen. Å vite at man skal se igjen sine kjære om bare noen timer, etter å ha vært borte så lenge er en veldig rar følelse, spesielt når man blander det sammen med alle de andre følelsene og tankene jeg har nå den siste tiden. Jeg føler meg egentlig ganske så tullerusk!

Etter skolen i dag var jeg ute og spiste med noen fine jenter :) Vårt siste måltid sammen...:




Her er litt bilder fra den siste tiden: 



Var i bryllup til noen venner av vertsfamilien:


Jeg og vfar var på et stort meksikank market, hvor de har alt mulig rart. Senere var vi ute å spiste middag på Red Lobster. Deilig, deilig, sjømat! Tar hver anledning vi kan uten kresne vmor, haha!


Søndag hadde vi siste møte med områdesrepen, endelig! Vi dro til stockyards, sammen med vmor til italia og frankrike. Siden ingen av oss ville være sammen med henne lengre enn vi absolutt måtte, latet vi som om at vi var syke og ikke kunne være så lenge. Da vi skulle dra, lurte hun må om vi ville ut og spise, men vi sa at vi ikke var særlig sultne. Med en gang vi setter oss inn i bilen, bryter alle sammen ut i kor: I'm so hungry! Haha. Så vi dro og fikk oss et godt måltid! De er verdens beste!


På mandag hadde vi et lite pool party for noen av fotball jentene. Veldig koselig! Å, som jeg kommer til å savne dem!

Nå skal vi gjøre ferdig bucket listen vår ^^

- Maria


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar